Companii

Telekom Romania renunţă la parteneriatul cu Poşta Română: Din 1 februarie, clienţii Telekom nu mai pot plăti facturile prin poştă

Telekom Romania renunţă la parteneriatul cu Poşta...

Autor: Dan Straut, Mediafax

31.01.2018, 18:21 822

„Clienţii Telekom Romania beneficiază în continuare de cele peste 40.000 de puncte de încasare (reţeaua proprie de magazine, reţele de retaileri, bănci partenere, ATM-uri şi automate de plăţi), din mediul urban şi rural, unde îşi pot plăti facturile”, a precizat compania de telefonie.

De asemenea, „modalităţile de plată variate precum plata online, pe site-ul companiei, la sectiunea MyAccount, plata prin debit direct, prin internet banking, mobile banking (prin băncile partenere, care oferă aceste servicii), completează lista de alternative la plata facturii Telekom”.

Telekom a mai precizat că toate detaliile privind facilităţile de plată se regăsesc pe spatele fiecărei facturi şi pe site-ul Telekom, urmărind link-ul www.telekom.ro/asistenta/factura.

Telekom Romania oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile, cu aproximativ 10 milioane de contracte. Brandul Telekom Romania este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom şi COSMOTE România. Telekom Romania face parte din grupul Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicaţii integrate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO