Companii

Temperaturile ridicate de afară se văd şi în reclamele din prime-time-ul televiziunilor: băuturile răcoritoare, berea şi agenţiile de turism sunt în top

Temperaturile ridicate de afară se văd şi în...

Autor: Corina Zamfir

07.07.2017, 00:05 168

Alimentele şi băuturile au dominat luni seară prime-time-ul pe trei dintre cele mai urmărite televiziuni locale, urmate de industria farma, produse cosmetice şi de îngrijire personală, industria telecom şi cea bancară şi nebancară, potrivit datelor oferite de Mediafax Monitorizare.

Temperaturile ridicate din ultima perioadă au făcut ca cele mai promovate produse din prime-time să fie cele din portofoliul Coca-Cola, cel mai mare producător de băuturi răcoritoare, cu reclame la Cappy Pulpy, Coca-Cola şi Nestea.

De remarcat este însă faptul că se dă o luptă între companiile producătoare de bere, concurenţa pe timp de vară fiind una acerbă. URBB, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piaţa locală, se află în top, promovând berea Skol Nepasteurizată, Holsten şi Tuborg. Compania URBB a avut în anul 2016 o cifră de afaceri de 373,4 (83 mil. euro), în creştere cu 12% faţă de anul precedent, conform datelor de pe site-ul Minis­terului de Finanţe. Alte beri prezente în prime-time-ul de luni seară au fost Ursus ediţie limitată Untold, Ciucaş, Staro­pramen, Bergenbier şi Neumarkt, bere produsă de Heineken.

În prime-time au mai apărut şi Trivago, un agregator de tarife pentru hoteluri care le permite utilizatorilor să găsească cele mai bune oferte de cazare oriunde în lume, dar şi agenţia de turism TUI Travel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO