Companii

Tendinţe în business. Un prim semnal pentru piaţa de hipermarketuri: Cora reduce suprafaţa pentru jumătate dintre hipermarketuri. „Regândim modelul comercial, în spaţiul rămas liber vor veni alte branduri“

După remodelare, hipermarketul Cora Lujerului va măsura 12.000 mp, cu circa 2.000 mp mai puţin ca până acum.

După remodelare, hipermarketul Cora Lujerului va măsura 12.000 mp, cu circa 2.000 mp mai puţin ca până acum.

Autor: Cristina Roşca

29.06.2022, 17:45 16832

♦ Cora Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza şi Alexandriei din Bucureşti şi  Cora Brătianu din Constanţa îşi reduc suprafeţele de vânzare.

Retailerul Cora, cel mai mic jucător din comerţul alimentar local după numărul de magazine şi după cifra de afaceri, îşi restructurează hiper­mar­keturile din Bucureşti şi unul dintre cele din Constanţa, reducându-le suprafaţa şi recon­figurând gamele de produse în ceea ce pare a fi o primă mişcare de amploare pe segmentul magazinelor mari.

„Remodelarea are loc la Cora Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza şi Alexandriei la Bucureşti şi la Cora Brătianu din Constanţa. Sunt faze diferite de implementare, cu finalizare în luna septembrie. La finalul acestui efort, hipermarketurile vor avea o structură mai suplă şi mai intuitivă“, spun reprezentanţii retailerului.

Această mutare vine în contextul în care acest tip de magazine a pierdut treptat din popularitate – atât local, cât şi internaţional – dat fiind că acum clienţii pun mai mare accent pe proximitate. În România, hipermarketurile au trăit o perioadă de glorie în 2005-2010, când anual se deschideau chiar şi 10-15 astfel de magazine, care apoi deveneau destinaţia preferată a consumatorilor locali la final de săptămână. Clienţii mergeau în aceste magazine mari, de până la 14.000-15.000 mp, unde îşi umpleau coşurile de cumpărături, având de ales din 50.000-60.000 de articole.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO