Companii

Theodor Artenie, head of tax, Noerr: De la 1 iulie 2021 producătorii români pot să îşi vândă produsele în toate ţările europene mult mai uşor

Theodor Artenie, head of tax, Noerr: Mi se pare că este un context extraordinar faptul că lumea s-a orientat atât de mult către online. Oamenii şi businessurile şi-au dat seama că mediul virtual este un canal bun de dezvoltare, cel puţin până ajungi la o prezenţă fizică în altă ţară.

Theodor Artenie, head of tax, Noerr: Mi se pare că este un context extraordinar faptul că lumea s-a orientat atât de mult către online. Oamenii şi businessurile şi-au dat seama că mediul virtual este un canal bun de dezvoltare, cel puţin până ajungi la o prezenţă fizică în altă ţară.

Autor: Alexandra Cepăreanu, Cristina Roşca

02.07.2021, 18:00 171

O serie de schimbări la nivel de fiscalitate sunt relevante pentru comercianţii români pentru că pot astfel să îşi vândă mai uşor produsele peste hotare, spune Theodor Artenie, head of tax, Noerr.

„Sunt schimbări semnificative, iar pentru producătorii români acestea vor reprezenta o oportunitate de a penetra alte pieţe.“

Produsele româneşti au devenit tot mai populare pe plan local într-o perioadă în care consumatorii caută aceste bunuri pe de-o parte din patriotism, pe de alta pentru a susţine economia şi nu în ultimul rând pentru că le consideră mai bune ori mai gustoase. Când vine vorba despre brandurile româneşti însă, puţine sunt cunoscute peste hotare. Există câteva nume care au prezenţă la nivel internaţional, însă numărul lor e mic.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO