Cu o prezenţă de 20 de ani în România, gigantul olandez Heineken vede piaţa locală nu doar ca pe o destinaţie de producţie, ci ca pe un pilon esenţial în strategia sa de creştere, investind în inovaţie şi adaptare la cerinţele unui consumator tot mai exigent. Totuşi, provocările macroeconomice şi instabilitatea fiscală rămân obstacole care necesită soluţii urgente.
„România are un potenţial imens, de aceea continuăm să investim“, spune Thibaut Boidin, managing director la Heineken România. El identifică motivele care stau la baza optimismului Heineken. Primul este calitatea oamenilor: „Am lucrat în mai multe ţări din Europa, dar nivelul de educaţie şi mentalitatea antreprenorială din România m-au surprins plăcut.“
Cel de-al doilea motiv include pasiunea românilor pentru bere: „Românii iubesc berea, ceea ce face ca industria berii să fie foarte interesantă aici datorită apetitului pentru inovaţie. Românii sunt deschişi la nou.“