Companii

Thibaut Boidin, Heineken România: Continuăm să investim în România. Am început să producem Amstel la Craiova şi Miercurea Ciuc pentru că avem încredere în potenţialul de creştere al pieţei locale în următorii cel puţin zece ani

Thibaut Boidin, Heineken România: Continuăm să...

Autor: Cristina Bellu

28.04.2025, 00:07 3832

Cu o prezenţă de 20 de ani în România, gigantul olandez Heineken vede piaţa locală nu doar ca pe o destinaţie de producţie, ci ca pe un pilon esenţial în strategia sa de creştere, investind în inovaţie şi adaptare la cerinţele unui consu­mator tot mai exigent. Totuşi, provocările macroeconomice şi instabilitatea fiscală rămân obstacole care necesită soluţii urgente.

„România are un potenţial imens, de aceea continuăm să investim“, spune Thibaut Boidin, managing director la Heineken România. El identifică motivele care stau la baza optimismului Heineken. Primul este calitatea oamenilor: „Am lucrat în mai multe ţări din Europa, dar nivelul de educaţie şi mentalitatea antre­prenorială din România m-au surprins plăcut.“ 

Cel de-al doilea motiv include pasiunea românilor pentru bere: „Românii iubesc berea, ceea ce face ca industria berii să fie foarte intere­santă aici datorită apetitului pentru inovaţie. Românii sunt deschişi la nou.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro