Companii

Tiberiu Dăneţiu, Auchan: Deflaţia e bună pe termen scurt, îi face pe consumatori să aibă din nou încredere să cumpere. Circa 10% din produsele din hipermarketuri au preţuri în scădere

Tiberiu Dăneţiu, marketing director Auchan: Învăţăm din Polonia ce înseamnă o competiţie mult mai puternică, acolo densitatea comercială este mult mai mare. Pe de altă parte, trebuie să facem cu toţii eforturi pentru ca producătorii români să devină şi ei mai puternici.

Tiberiu Dăneţiu, marketing director Auchan: Învăţăm din Polonia ce înseamnă o competiţie mult mai puternică, acolo densitatea comercială este mult mai mare. Pe de altă parte, trebuie să facem cu toţii eforturi pentru ca producătorii români să devină şi ei mai puternici.

Autor: Cristina Bellu, Cristina Roşca

19.06.2024, 00:07 143

Auchan este unul dintre cei mai puternici retaileri locali, cu afaceri de 7,3 mld. lei anul trecut şi o reţea de peste 450 de magazine sub mai multe formate.

Tiberiu Dăneţiu, marketing director în cadrul retailerului Auchan, unul dintre cei mai mari actori din comerţul alimentar local, spune că deflaţia e bună pe termen scurt pentru că îi face pe consumatori să aibă din nou încredere să cumpere.

Afirmaţiile sale vin în contextul în care, în ultimele luni, unele alimente de bază şi unele produse proaspete se confruntă cu deflaţie, adică cu scăderi de preţuri.

„După ce am pus România în topul inflaţiei, după ce ne-am luptat doi ani de zile să controlăm inflaţia prin preţuri îngheţate, prin value for money, prin produsele noastre marcă proprie şi prin alte iniţiative, inflaţie creată în special de creşterea preţului la energie şi la materii prime, astăzi să ne plângem că avem deflaţie şi că este un pericol cred că este puţin exagerat“, spune Tiberiu Dăneţiu.

Executivul e de părere că ar trebui să ne bucurăm de faptul că avem, în sfârşit, deflaţie şi că e vizibilă o scădere a preţurilor pe anumite categorii de bunuri, deoarece acest lucru consolidează puterea de cumpărare a românilor.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro