Companii

Tiberiu Dăneţiu, Auchan România, afaceri de 6,3 mld. lei în 2021: Avem 1.100 de produse alimentare marcă privată, iar dintre acestea 600 sunt „made in Romania“. La totalul businessului Auchan în România, mărcile private contribuie cu circa 10%

În zona bunurilor alimentare, Auchan are ca mărci private Auchan şi La Masă în România, aceasta din urmă fiind mai recent lansată. În ceea ce priveşte gama de articole nealimentare, în magazinele Auchan sunt disponibile opt mărci private.

În zona bunurilor alimentare, Auchan are ca mărci private Auchan şi La Masă în România, aceasta din urmă fiind mai recent lansată. În ceea ce priveşte gama de articole nealimentare, în magazinele Auchan sunt disponibile opt mărci private.

Autor: Cristina Roşca

16.11.2022, 19:20 218

♦ Grupul francez este unul dintre cei mai mari jucători din retailul cu dominanţă alimentară, având afaceri de 6,33 mld. lei în 2021, plus 14% ♦ Comerciantul administrează local o reţea de circa 300 de magazine sub mai multe formate.

Retailerul francez Auchan vinde anual mărci private în valoare de peste 630 de milioane de lei, conform calculelor ZF ce pornesc de la faptul că articolele ce poartă astfel de nume contribuie cu 10% la cifra de afaceri a companiei.

„Produsele marcă proprie reprezintă aproximativ 10% din cifra de afaceri, cea mai mare parte (a sumei – n.red.) fiind generată de cele realizate în România. Portofoliul nostru include mii de produse marcă proprie (fără a include şi textilele), dintre care peste 1.100 sunt alimentare. Dintre acestea, apro­ximativ 600 sunt dezvoltate în România“, spune Tiberiu Dăneţiu, director de marketing în cadrul Auchan România.

Grupul francez este unul dintre cei mai mari jucători din retailul cu dominanţă alimentară, având afaceri de 6,33 mld. lei în 2021, plus 14%. Comerciantul administrează local o reţea de circa 300 de magazine sub mai multe formate. Cele mai multe unităţi sunt magazine de proximitate deschise în cadrul benzinăriilor Petrom. Din totalul magazinelor din România, mai bine de o treime, adică 125 de unităţi, au fost deschise în 2022, în primele zece luni. Spre comparaţie, în aceeaşi perioadă a anului trecut au fost inaugurate 75 de puncte de vânzare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO