Companii

Timiş vrea 200 de magazine de cartier

Timiş vrea 200 de magazine de cartier
19.08.2010, 23:55 294

Radu Timiş (desen), proprietarul producătorului de mezeluriCrisTim şi unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori locali, adeschis de la începutul acestui an 33 de magazine de proximitatesub brandul CrisTim şi intenţionează să atingă 60 de unităţi pânăla finalul acestui an. Antreprenorul intră astfel pe o piaţă de 11mld. euro, acesta fiind rulajul anual al magazinelor din comerţultradiţional, potrivit studiilor realizate de compania de cercetarea pieţei GfK.

"Obiectivul este ca în următorii trei ani să avem într-o primăetapă 200 de astfel de magazine", a declarat Radu Timiş, acţionarulşi preşedintele CrisTim, companie cu afaceri de 85 mil. euro înindustria mezelurilor. Reţeaua de 200 de magazine de cartier arputea realiza vânzări anuale de până la 60 mil. euro în momentul încare va deveni complet operaţională, potrivit estimărilor ZF.

Prin intermediul acestei reţele de magazine de proximitate,fondatorul CrisTim caută să îşi asigure lichidităţile necesarebusinessului, profitând de chiriile mici şi forţa de muncă ieftinădin această perioadă. Modelul a fost aplicat şi de un alt om deafaceri cunoscut, Dinu Patriciu - prin intermediul reţelei demagazine Mic.ro, dar avantajul lui Timiş este faptul că are propriacapacitate de producţie cu ajutorul căreia asigură peste jumătatedin vânzările magazinelor CrisTim.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO