Companii

Tnuva ataca piata iaurturilor de baut si cu Yoplait

Tnuva ataca piata iaurturilor de baut si cu Yoplait
04.08.2008, 17:59 60

Tnuva, producatorul de lactate israelian care si-a inceput anul trecut activitatea pe plan local, a intrat recent pe piata iaurturilor de baut cu fructe cu brandul Yop, produs din gama producatorului francez Yoplait. Compania israeliana a fost prezenta pe rafturile magazinelor pana in momentul de fata numai cu "Iaurtul meu fin de baut" simplu, aparut sub brandul Tnuva. Gama de iaurturi Yop cuprinde un sortiment de iaurt simplu (iaurt alb dulce) si patru cu fructe (capsuni, lamaie, piersici si nectarine). "Evaluand permanent piata lactatelor din Romania, am identificat o crestere importanta a cererii de produse lactate adaptate stilului de viata foarte activ. In acest context, am ales sa diversificam portofiul Tnuva. De aceea, am extins parteneriatul cu Yoplait si introducem acum Yop", a declarat Sagit Tzur Lahav, vicepresedinte marketing Tnuva Romania. Potrivit studiilor MEMRB, citate de reprezentantii companiei, piata iaurturilor de baut cu fructe a inregistrat o crestere de 176% in volum si 202% in valoare in ianuarie-aprilie 2008 fata aceeasi perioada din 2007. La finalul anului trecut, Tnuva era prezenta cu 16 produse pe rafturile magazinelor. Reprezentantii companiei estimeaza dublarea numarului de produse comercializate sub brandurile Tnuva si Yoplait pe plan local pana la finele acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO