Companii

Nu toate lucrurile sunt roz. Piaţa de vopsele auto, în cădere liberă. Marius Văcăroiu, CEO Policolor: Industria auto românescă a fost greu încercată în ultimii ani. Serviciile postvânzare au devenit tot mai importante în businessurile auto

Marius Văcăroiu, CEO al producătorului de vopsele Policolor Orgachim

Marius Văcăroiu, CEO al producătorului de vopsele Policolor Orgachim

Autor: Alina-Elena Vasiliu

07.07.2017, 00:05 677

Piaţa locală de vopsele auto a continuat să scadă şi anul trecut, ajungând până la puţin peste 21 de milioane de euro, în condiţiile în care în 2014 era estimată la aproape 25 de milioane de euro. „Industria auto românescă a fost greu încercată în ultimii ani, iar procesul de revenire este acum unul matur. Serviciile postvânzare au devenit tot mai importante în businessurile auto, veniturile provenite din reparaţii auto sunt o linie tot mai consistentă în bugetele fiecărui service autorizat, optimizarea fluxurilor de lucru în service, de la recepţie până la livrarea unei maşini post-reparaţii a devenit o prioritate“, spune Marius Văcăroiu, CEO al producătorului de vopsele Policolor Orgachim. Evoluţia parcului auto influenţează dezvol­ta­rea pieţei de vopsele auto, consideră CEO-ul Policolor, dar trebuie luat în calcul că există un delay (decalaj – trad.) între evoluţia parcului auto de maşini noi şi cea a pieţei de vopsele destinate auto refinish. În procesul de refinishing, vopseaua este utiliza­tă în cazul în care trebuie reme­diate diferite imperfecţiuni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO