Acesta este urmat în top de Caru' cu Bere şi restaurantul Ikea, amândouă cu vânzări apropiate celor ale McDonald's Dristor şi de circa cinci ori mai mari decât cele ale unui restaurant obişnuit.
Deşi piaţa restaurantelor a fost puternic afectată de criza financiară, în condiţiile în care consumul a scăzut cu peste 14% cumulat în 2009 şi 2010 şi oamenii au decis să iasă mai rar în oraş, aceste restaurante continuă să fie pline. Dragoş Petrescu, administratorul de la Caru' cu Bere, spune că la acest restaurant nu s-a resimţit criza, acesta fiind plin în fiecare seară.
În cazul lanţului de restaurante McDonald's vânzările au crescut anul trecut potrivit reprezentanţilor companiei care nu au oferit însă cifre. Ei au spus doar că numărul clienţilor reţelei a ajuns la 140.000 pe zi.
Reprezentanţii McDonald's nu au răspuns însă până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind cel mai bun restaurant al reţelei ca vânzări şi rezultatele acestuia. Potrivit unor surse din piaţă însă, restaurantul de la Dristor este cel mai bun al companiei, cu venituri de 4-5 mil. euro, urmat îndeaproape de cel de la Unirea, primul deschis în România în urmă cu mai bine de 15 ani.
În ceea ce priveşte restaurantul Ikea, acesta a avut în anul fiscal 2010 (1 septembrie 2009 - 31 august 2010)venituri de 3,9 mil. euro, în scădere de la circa 4,5 mil. euro în anul anterior. Veniturile restaurantului au fost calculate pornind de la ponderea pe care restaurantul o are în totalul vânzărilor Ikea în România, de 5%.