Companii

Top Brands si-a majorat numarul de angajati cu 10%

05.02.2007, 20:05 19

Top Brands Distribution (TBD), una dintre cele mai mari trei companii de distributie si logistica de pe piata, a finalizat recent o investitie de 350.000 de euro in deschiderea a doua puncte de lucru, in orasele Constanta si Tulcea, ajungand in prezent la 10 filiale in toata tara.
"Cele doua deschideri au determinat marirea numarului de angajati cu 34 de persoane, ceea ce reprezinta mai mult de 10% din numarul total de angajati ai TBD. Parcul auto a crescut, de asemenea, pana la peste 300 de masini", a declarat Ramona Danciulescu, PR managerul TBD.
Compania se va concentra in acest an pe extinderea teritoriala a distributiei pentru produsele Philip Morris Romania si Kraft Foods Romania. "In masura in care este posibil, vom continua extinderea regionala", a spus Ramona Danciulescu.
Oficialii companiei estimeaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri pana la peste 200 mil. euro. Afacerile TBD au crescut anul trecut cu aproape 30% fata de anul 2005, pana la valoarea de 170 mil. euro.
Compania a demarat in urma cu doi ani investitiile in dezvoltarea pe segmentul logistic, avand ca obiectiv largirea portofoliului de servicii de acest tip. Astfel, firma a finalizat anul trecut o investitie de 6 mil. euro in construirea propriului sau centru logistic care deserveste Capitala si judetul Ilfov, TBD Logistic Center. Noul centru cuprinde, pe langa cladirea administrativa in care compania s-a mutat anul trecut, un depozit pentru Kraft Foods Romania si altul pentru Philip Morris Romania. Sursele de finantare pentru proiectele pe partea de logistica au fost, in proportie de 20%, resurse proprii, iar 80% credite bancare, potrivit reprezentantilor companiei.
Top Brands Distribution distribuie produsele Philip Morris in 8 judete, ultimul (Arges) fiind preluat in luna iulie a anului trecut. Parteneriatul cu Philip Morris dateaza de la infiintarea TBD, in anul 1998.
La randul sau, producatorul de dulciuri Kraft Foods Romania a inceput colaborarea cu TBD in anul 2003, iar doi ani mai tarziu aria de distributie a fost extinsa cu peste 2.000 de clienti din Bucuresti. Compania detinea in anul infiintarii doua filiale, in Bucuresti si judetul Dambovita. Ulterior, compania si-a marit aria de acoperire cu alte cinci judete in anul 2002, pentru a ajunge in prezent la 10 puncte de lucru in tara.
Compania are capital romanesc in proportie de 25%. Actionarii TBD sunt societatile Brightlane LLC din Statele Unite (75%) si Top Brands Holding din Romania cu o participatie de 25%.
Dinamica pietei serviciilor de distributie si logistica FMCG este determinata de dezvoltarea lanturilor internationale de retail, precum si de intrarile de noi jucatori straini pe segmentul alimentar, odata cu eliminarea taxelor de import pentru comertul cu Uniunea Europeana.
Pe piata serviciilor de distributie si logistica a bunurilor de larg consum mai opereaza in prezent companiile Interbrands Marketing and Distribution, Aquila Grup, Whiteland, Elgeka-Ferfelis sau Macromex.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO