Companii

Topul jucătorilor de pe piaţa distribuţiei bunurilor de larg consum

Topul jucătorilor de pe piaţa distribuţiei bunurilor...

Autor: Mădălina Panaete

07.06.2015, 17:15 2297

Cei mai mari cinci jucători de pe piaţa locală de distribuţie de bunuri de larg consum  (FMCG) au înregistrat cumulat un avans de aproape 9% al afacerilor anul trecut, până la peste 2,5 mld. lei, semn că vânzările din industria de profil au crescut, arată o analiză a ZF făcută pe baza datelor furnizate de companii şi de Ministerul de Finanţe.

Piaţa de distribuţie FMCG este dominată de antrepre­nori, iar în total în România se intermediază anual de către distribuitorii de bunuri de larg consum vânzări aproape 10 mld. lei, conform ultimelor date. 

Liderul pieţei a rămas Interbrands Marketing & Distribution, care este con­tro­lat de Rand Sherif, care este şi CEO al companiei, şi de compania Holson Hol­ding înregistrată în Cipru, dar în spatele căreia se află acţionari libanezi (familia Sarkis).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO