Companii

Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere

În fermele Transavia, localizate în opt judeţe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui.

În fermele Transavia, localizate în opt judeţe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui.

Autor: Florentina Niţu

13.05.2025, 00:05 2539

Transavia, unul dintre cei mai mari mari producători din industria avicolă din România, companie fondată în urmă cu 34 de ani de antreprenorul Ioan Popa, a ajuns la o valoare cumulată a portofoliului de branduri de 115 mi­lioane euro, în creştere cu 10% faţă de anul trecut, potrivit Brand Finance.

Reprezentanţii companiei origi­nare din Alba spun că acesta este cel mai valoros porto­foliu de branduri din sector.

Fragedo este brandul „tractor“ al companiei, care ocupă locul 15 în topul brandurilor individuale, cu o evaluare de 99 mi­lioane euro.

„Este o recu­noaştere a încrederii pe care consumatorii, care apreciază produsele din carne de pui sigure şi de înaltă calitate, o au în noi şi în standardele înalte pe care ni le asumăm zi de zi. Suntem mândri că, prin Fragedo şi prin celelalte branduri din portofoliu, contribuim activ la consolidarea unei industrii alimentare româneşti moderne, sustenabile şi profund conectate la valorile locale“, a spus Theodora Popa-Liteanu, vicepreşedinte al Transavia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro