Transavia, unul dintre cei mai mari mari producători din industria avicolă din România, companie fondată în urmă cu 34 de ani de antreprenorul Ioan Popa, a ajuns la o valoare cumulată a portofoliului de branduri de 115 milioane euro, în creştere cu 10% faţă de anul trecut, potrivit Brand Finance.
Reprezentanţii companiei originare din Alba spun că acesta este cel mai valoros portofoliu de branduri din sector.
Fragedo este brandul „tractor“ al companiei, care ocupă locul 15 în topul brandurilor individuale, cu o evaluare de 99 milioane euro.
„Este o recunoaştere a încrederii pe care consumatorii, care apreciază produsele din carne de pui sigure şi de înaltă calitate, o au în noi şi în standardele înalte pe care ni le asumăm zi de zi. Suntem mândri că, prin Fragedo şi prin celelalte branduri din portofoliu, contribuim activ la consolidarea unei industrii alimentare româneşti moderne, sustenabile şi profund conectate la valorile locale“, a spus Theodora Popa-Liteanu, vicepreşedinte al Transavia.