Companii

Transformarea Daciei de la Logan la Duster. „Marca Dacia a evoluat puternic“

Transformarea Daciei de la Logan la Duster. „Marca...

Autor: Bogdan Alecu

11.10.2021, 00:08 2837

Dacia Duster a devenit tot mai populară pe piaţa britanică în special după perioada de lockdown în condiţiile în care oamenii doreau să iasă cât mai mult în natură, iar strategia mărcii vizează tocmai acest segment, explică Miles Nürnberger, noul designer-şef al mărcii Dacia. El a venit la conducerea departamentului de design începând cu data de 1 septembrie 2021 de la Aston Martin unde a lucrat din 2008, pentru ca în 2018 să devină director de design. Printre realizările sale se numără SUV-ul Aston Martin DBX şi propectul Valkyrie. Anterior a lucrat în cadrul Citroen dar şi la Lincoln în Statele Unite, brand care aparţine de Ford Motor Company.

„Duster 3 a fost prima maşină asupra căreia am avut o influenţă la Dacia, dar acum nu pot spune care va fi primul automobil Dacia care va fi lansat sub semnătura mea. Marca Dacia a evoluat puternic iar acest lucru se vede, a început precum un brand low-cost, dar acum este o maşină pe care o alegi nu numai datorită preţului său“, a spus Miles Nürnberger.

El a subliniat faptul că în continuare marca Dacia va miza pe spiritul de aventură, motiv pentru care a şi prezentat numai crossovere sau SUV-uri noi precum Bigster sau Jogger.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO