Companii

Transformarea Daciei de la Logan la Duster si drumul mărcii spre noul brand, Jogger. „Marca Dacia a evoluat puternic“

ANALIZĂ ​AUTO

Transformarea Daciei de la Logan la Duster si drumul...

Autor: Bogdan Alecu

11.10.2021, 19:30 1782

♦ Dacia a pornit în 2004 cu maşina de bază, Loganul de 5.000 de euro, a extins apoi gama cu Duster, un SUV tot la nivelul de bază al pieţei auto, şi urmează maşina de familie, care va pleca tot de la aceleaşi premise ♦ Preţurile pentru unele dintre noile modele de Dacia trec de 20.000 de euro ♦ Miles Nürnberger, noul designer-şef al mărcii Dacia: „A început precum un brand low-cost, dar acum este o maşină pe care o alegi nu numai datorită preţului său“.

Dacia Duster a devenit tot mai populară pe piaţa brita­ni­că în special după perioa­da de lockdown în con­diţiile în care oamenii do­reau să iasă cât mai mult în natură, iar stra­tegia mărcii vizează tocmai acest seg­ment, explică Miles Nürnber­ger, noul de­sig­ner-şef al mărcii Dacia. El a venit la condu­ce­rea departa­men­tului de design la data de 1 sep­tembrie 2021 de la Aston Martin, unde a lu­crat din 2008, pentru ca în 2018 să devină direc­tor de design. Printre realizările sale se nu­mără SUV-ul Aston Martin DBX şi pro­iectul Valkyrie. Anterior a lucrat în cadrul Citroen dar şi la Lincoln în Statele Unite, brand care aparţine Ford Motor Company.

„Duster 3 a fost prima maşină asupra că­reia am avut o influenţă la Dacia, dar acum nu pot spune care va fi primul auto­mobil Dacia care va fi lansat sub sem­nă­tura mea. Marca Dacia a evoluat puternic iar acest lucru se vede, a început precum un brand low-cost, dar acum este o maşină pe care o alegi nu numai datorită preţului său“, a spus Miles Nürnberger.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO