Companii

Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate. Bogdan Marcu, Cushman & Wakefield Echinox: Trăim într-o eră digitală, vom vedea multe schimbări la comercianţi, dar şi în rândul producătorilor. Vor fi mai multe produse româneşti decât din China

Videoconferinţa ZF Retail 2020

Bogdan Marcu, Cushman & Wakefield Echinox: Toată lumea încearcă să se adapteze în această perioadă. Cred că cel mai important este să existe un dialog activ între autorităţi, bănci, companii şi colaboratori, deoarece cu toţii suntem afectaţi de ceea ce se întâmplă. Fiecare parte trebuie implicată ca împreună să găsim soluţii pentru a relansa economia. E important pentru fiecare jucător să înţeleagă piaţa şi impactul pandemiei pentru a putea relua activitatea.

Bogdan Marcu, Cushman & Wakefield Echinox: Toată lumea încearcă să se adapteze în această perioadă. Cred că cel mai important este să existe un dialog activ între autorităţi, bănci, companii şi colaboratori, deoarece cu toţii suntem afectaţi de ceea ce se întâmplă. Fiecare parte trebuie implicată ca împreună să găsim soluţii pentru a relansa economia. E important pentru fiecare jucător să înţeleagă piaţa şi impactul pandemiei pentru a putea relua activitatea.

Autor: Florentina Niţu

14.05.2020, 00:06 423

Mallurile din România sunt închise de aproape două luni, aceasta fiind o situaţie fără precedent pe piaţa locală l Momentan nu există o dată stabilită pentru redeschidere.

Odată cu repornirea economiei, cu ridicarea stării de urgenţă şi cu relaxarea măsurilor impuse de autorităţi, unele busi­nessuri îşi vor reveni repede, altele mai greoi, în funcţie de impactul pe care l-a avut pandemia de COVID-19 asupra sectorului în care activează, consideră Bogdan Marcu, partner, retail agency în cadrul companiei de consultanţă imo­biliară Cushman & Wakefield Echinox.

El se aşteaptă ca segmentul F&B (food and beverage) să se repună pe picioare cel mai repede, deoarece oamenii au stat foarte mult în casă şi vor căuta interacţiune, soc­i­a­lizare şi libertate. Iar comercianţii, crede el, se vor adapta nevoilor clienţilor şi vor crea condiţii pentru a menţine distan­ţarea socială şi pentru a controla răspândirea virusului.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro