Companii

Transportul feroviar ar putea fi o alternativă la cel aerian, dar nu şi în România: trenurile locale merg cu o viteză medie de 55 km pe oră, ceea ce înseamnă chiar şi zeci de ore către cele mai căutate destinaţii

Transportul feroviar ca alternativă la cel aerian ar reduce circa 3,5 milioane de tone de CO2, adică echivalentul cu emisiile de carbon produse pentru consumul anual de energie a 2,3 milioane de gospodării.

Transportul feroviar ca alternativă la cel aerian ar reduce circa 3,5 milioane de tone de CO2, adică echivalentul cu emisiile de carbon produse pentru consumul anual de energie a 2,3 milioane de gospodării.

Autor: Miruna Diaconu

06.11.2021, 10:58 423

OBC Transeuropa, un think tank focusat pe zona de sud-est a Europei, a analizat 150 de rute dintre cele mai aglomerate din Europa, printre care şi zborurile dintre Bucureşti şi Roma sau Viena.

Transportul feroviar ar putea fi o alternativă bună la rutele aeriene, atât din punctul de vedere al timpului, cât şi din perspectiva reducerii emisiilor de carbon, însă România nu se poate încadra în această perspectivă în contextul în care trenurile circulă pe rutele locale cu o medie de 55 km pe oră, faţă de 123 km pe oră media europeană, conform unui raport al OBC Transeuropa realizat pentru Greenpeace.

OBC Transeuropa, un think tank focusat pe zona de sud-est a Europei, a analizat 150 de rute dintre cele mai aglomerate din Europa, printre care şi zborurile dintre Bucureşti şi Roma sau Viena.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO