Companii

Trei antreprenori au pariat pe o reţea de „ciorbării“ care le aduce venituri de 750.000 de lei pe lună

Trei antreprenori au pariat pe o reţea de...

Autor: Andra Stroe

11.04.2019, 18:00 1852

Împătimiţi ai ciorbelor româneşti nelipsite din meniul zilnic, trei antre­prenori au decis să-şi transforme pasiunea într-un business cu specific românesc bazat pe acest fel de mâncare autohton, pe care s-au gândit să îl numească simplu: Ciorbărie.

Conceptul s-a bazat în primul rând pe plăcerea personală a celor trei antreprenori de a mânca ciorbă zilnic, însă în spatele ideii businessului se află şi o observaţie făcută de-a lungul anilor, şi anume că peste 50% din clienţii res­tau­rantelor comandă şi o ciorbă, şi asta indiferent de oră.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO