Companii

Tudor Furir, Pernod Ricard: Suntem optimişti pentru acest an, după ce în 2020 a trebuit să ne adaptăm la noua realitate, fără festivaluri, evenimente şi cu HoReCa la turaţie scăzută. A fost o schimbare aproape brutală

Interviu

Tudor Furir, Pernod Ricard: Suntem optimişti pentru acest an, după ce în 2020 a trebuit să ne adaptăm la noua realitate, fără festivaluri, evenimente şi cu HoReCa la turaţie scăzută. A fost o schimbare aproape brutală

Tudor Furir, managing director, Pernod Ricard: Am fost extrem de atenţi la costuri, am recalibrat bugetele şi am investit în branduri şi canale de piaţă cu un return on investment bun. Am investit semnificativ mai mult în online, am dezvoltat o strategie comercială coerentă pentru acest canal şi am deprioritizat temporar HoReCa.

Autor: Cristina Roşca

30.01.2021, 10:39 264

♦ Compania Pernod Ricard este unul dintre cei mai mari importatori de băuturi spirtoase din România, cu afaceri de circa 200 mil. lei în 2019 ♦ Anul trecut businessul a scăzut cu circa 10%, dar pentru 2021 este bugetat un avans de 15-20% ♦ Importatorul de băuturi spirtoase are în portofoliu branduri precum Chivas Regal, Absolut Vodka şi Havana Club.

Tudor Furir, executivul român ca­re conduce de mai bine de 15 ani operaţiunile locale ale im­por­tatorului de băuturi spir­toase Pernod Ricard, se arată opti­mist în ceea ce priveşte acest an după un 2020 pe care îl defineşte ca un „real roler coaster“.

„Suntem optimişti pentru acest an şi vedem o creştere faţă de 2020 de 15-20%, ceea ce înseamnă că prognozăm că vom depăşi uşor nivelul anului 2019.“

Acela a fost cel mai bun an pentru compania activă pe piaţa de băuturi spirtoase, cifra de afaceri a Pernod Ricard România depăşind pentru prima dată pragul de 200 de milioane de lei, după un avans de peste 15% faţă de 2018.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO