Companii

Tudor Mihăilescu, Group CFO eMAG: Avem un plan de investiţii de 3,2 mld. lei pentru următorii trei ani, dintre care 447 mil. lei sunt alocaţi pentru dezvoltarea de tehnologie românească

Perspective postpandemie pentru industriile de retail, energie şi servicii financiare, un proiect editorial al ZF susţinut de PwC

04.11.2021, 00:07 447

Tehnologia nu este o victorie în sine, ci ne ajută sa rezolvăm o problemă. Şi credem că tehnologia va avea tot timpul un rol central în aceste soluţii. Dorim să ne extindem prin servicii noi, complementare şi să exportăm inteligenţă şi tehnologie made in Romania.

Pentru a susţine obiectivele noastre de dezvoltare, avem un plan de investiţii în valoare de 3,2 miliarde de lei pentru următorii trei ani, dintre care 447 de milioane de lei sunt alocaţi pentru dezvoltarea de tehnologie românească.

Aceste investiţii vor angrena dezvoltări şi pentru partenerii noştri din România, fie că sunt selleri din Marketplace, care astfel se pot extinde internaţional sau fermieri români care vând produsele lor prin intermediul Freshful.

eMAG este o companie de tehnologie, iar dezvoltarea continuă face parte din ADN-ul nostru. Chiar dacă eram obişnuiţi să lucrăm împreună, în echipe, de la birou, ne-am adaptat foarte rapid la noul mod de lucru. De exemplu, am reuşit să pregătim şi să executăm anul trecut un Black Friday plin de recorduri, chiar şi lucrând virtual, o dovadă în plus că am funcţionat foarte bine şi în noua formulă, chiar şi în momente intense.

Mai mult, în toată această perioadă, am continuat munca de eficientizare a proceselor interne folosind tehnologie dezvoltată in-house sau extern, de la semnat contracte, procesat facturi la upgradarea modului în care ne accesăm datele.

Obiectivul nostru este să folosim tehnologia pentru a le oferi clienţilor o experienţă mai bună, prin ceea ce facem, să le oferim flexibilitate, să îi ajutăm să economisească timp şi bani. Aşa s-au născut servicii noi precum Genius, care permite livrarea rapidă şi gratuită, inclusiv în aceeaşi zi. Aşa am extins reţeaua easybox la 2.000 de unităţi, astfel încât să fie în proximitate şi să le oferim flexibilitate pentru ridicarea comenzii. Aşa au apărut şi servicii financiare - începând din acest an, clienţii pot accesa un credit 100% online şi pot amâna plata cumpărăturilor pentru anumite categorii de produse prin serviciul „buy now pay later”. Toate aceste servicii au pornit de la nevoile clienţilor şi au fost executate şi prin tehnologie.

Cel mai recent exemplu este hipermarketul online Freshful by eMAG. Este o investiţie care îmbină tehnologia cu ancorarea în nevoile clienţilor şi oferă astfel o soluţie completă pentru cumpărăturile de zi cu zi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO