Mircea Turdean, directorul general şi unul dintre acţionarii Farmec Cluj, cel mai mare producător de cosmetice din România, spune că businessul companiei a crescut în fiecare din ultimii cinci ani marcaţi de criză deoarece pe o piaţă dominată de multinaţionale produsele Farmec sunt cu 30-40% mai ieftine decât ale concurenţei. În perioada 2009-2013 businessul Farmec a crescut cu peste 50%, până la 31 mil. euro anul trecut.
„Pe noi ne-a ajutat criza şi faptul că românii au fost tot mai atenţi la preţ şi s-au orientat către cosmetice mai ieftine. Produsele noastre sunt cu 30-40% mai ieftine decât ale concurenţei, astfel că am avut din start un portofoliu adaptat vremurilor actuale.“
Pe piaţa de produse cosmetice Farmec – cu branduri precum Farmec, Gerovital sau Aslavital – se bate cu giganţi străini precum Procter&Gamble, Unilever, L’Oreal sau Beiersdorf (Nivea).