Companii

Turdean, Farmec Cluj: Toţi producătorii români ar trebui să iasă la export. Aşa găsesc noi surse de creştere

Turdean, Farmec Cluj: Toţi producătorii români ar...

Autor: Cristina Roşca

20.02.2014, 00:08 282
Mircea Turdean, directorul general şi unul dintre acţionarii Farmec Cluj, cel mai mare producător de cosmetice din România, spune că businessul companiei a crescut în fiecare din ultimii cinci ani marcaţi de criză deoarece pe o piaţă dominată de multinaţionale produsele Farmec sunt cu 30-40% mai ieftine decât ale concurenţei. În perioada 2009-2013 businessul Farmec a crescut cu peste 50%, până la 31 mil. euro anul trecut.
 
„Pe noi ne-a ajutat criza şi faptul că românii au fost tot mai atenţi la preţ şi s-au orientat către cosmetice mai ieftine. Produsele noastre sunt cu 30-40% mai ieftine decât ale concurenţei, astfel că am avut din start un portofoliu adaptat vremurilor actuale.“
 
Pe piaţa de produse cosmetice Farmec – cu branduri precum Farmec, Gerovital sau Aslavital – se bate cu giganţi străini precum Procter&Gamble, Unilever, L’Oreal sau Beiersdorf (Nivea).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO