Companii

Turismul de business, încotro? Abia în 2023 vom ajunge la acelaşi nivel de pasageri înregistrat în 2019. Ritmul campaniilor de vaccinare va avea un impact pozitiv asupra reluării călătoriilor de business

Potrivit raportului anual Travel Managers 2021, realizat de Cvent, deşi planează încă o nesiguranţă în privinţa momentului în care călătoriile de business vor fi reluate la nivelul anului 2019, este cert că ritmul campaniilor de vaccinare va avea un impact pozitiv asupra acestui aspect.

Potrivit raportului anual Travel Managers 2021, realizat de Cvent, deşi planează încă o nesiguranţă în privinţa momentului în care călătoriile de business vor fi reluate la nivelul anului 2019, este cert că ritmul campaniilor de vaccinare va avea un impact pozitiv asupra acestui aspect.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

21.05.2021, 17:00 111

Tehnologia trebuie să joace un rol tot mai important în turism în general şi în cel de business în special, iar companiile trebuie să se arate mai flexibile când vine vorba de condiţiile de călătorie, au spus câţiva dintre speakerii care au participat la conferinţa de business travel Restart. Reshape. Travel, care a avut loc ieri în format online.

„Noi folosim, de exemplu, 34 de platforme online, iar furnizorii de servicii cu care colaborăm, la rândul lor, lucrează cu platforme online pentru a putea organiza cât mai bine o călătorie de business. Verificăm datele existente în cinci sisteme diferite înainte de a trimite orice e-mail sau orice informare, pentru a ne asigura că o călătorie poate fi făcută în siguranţă“, a spus Lucian Boronea, CEO şi acţionar al agenţiei de turism Accent Travel & Events.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO