Companii

Ulmean, Takko: Mergem în oraşele mici pentru că nu e concurenţă mare. Acolo ne batem cu comercianţii din piaţa gri

Ulmean, Takko: Mergem în oraşele mici pentru că nu e...

Autor: Cristina Roşca

04.02.2014, 00:06 139
Retailerul german de modă Takko, pre­zent pe piaţa locală din toamna lui 2007, când a inaugurat un magazin în vestul ţării la Arad, vrea să deschidă în acest an şase magazine men­ţinând ritmul de expan­siune din 2013. Com­pania va ajunge astfel la 64 de unităţi pe pia­ţa locală, mizând atât pe oraşele mari pre­cum Bucureştiul, dar şi pe localităţile de 20.000-30.000 de locuitori unde concurenţa este re­dusă. Pe aceste pieţe însă lanţul german trebuie să se bată cu jucătorii de pe piaţa gri şi neagră, în contextul în care încă mulţi cumpărători îşi fac shoppingul în pieţe sau bazaruri unde co­mercianţii nu oferă bon fiscal.
 
„Ne uităm la oraşele cu 20-25 de mii de locui­tori unde nu avem concurenţi în rândul retaile­rilor străini. Acolo ne luptăm însă cu actorii de pe piaţa gri. Cred că în România piaţa gri şi cea neagră reprezintă 30-40% din totalul pieţei de modă. La fel este şi în Bulgaria şi în statele care s-au desprins din fosta Iugoslavie. Văd însă că încet-încet lumea se mută dinspre produse con­tra­făcute către produse ale unor branduri cunoscute.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO