Companii

Un brand românesc vrea să ajungă la jumătate de milion de euro din automate cu sucuri

Găsiţi peste 300 de „reţete“ de franciză în  cea de-a doua ediţie a Catalogului francizelor, realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting.

Găsiţi peste 300 de „reţete“ de franciză în cea de-a doua ediţie a Catalogului francizelor, realizat de Ziarul Financiar în parteneriat cu Inventure Franchise Consulting.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

23.12.2015, 00:06 1538

Brandul românesc OrangeFresh, care a luat naştere în urmă cu 13 ani, a ajuns la 54 de unităţi dotate cu automate cu fresh de por­to­cale, dintre care 20 în sistem de franciză.

Acum, OrangeFresh, brand lansat în franciză anul trecut, vrea să se extindă în pri­mele zece oraşe reşedinţă de judeţ în funcţie de numărul de locuitori, după ce a cu­ce­rit deja Capitala. Brandul este deţinut de fir­mele Orangefresh Universal şi G.P.S. Universal. Automatele cu sucuri sunt amplasate în spe­cial în clădiri de birouri, dar şi în spitale, par­curi, magazine, şcoli şi universităţi. Până la sfârşitul acestui an, compania îşi propune să depăşească 100 de locuri în care auto­matele să fie prezente.

Pentru anul acesta, cei doi asociaţi estimează pentru brandul Orange­Fresh un rulaj de 540.000 de euro, faţă de 77.500 de euro cât a avut anul trecut. Pentru a deveni francizor al OrangeFresh într-un oraş sau judeţ, trebuie achiziţionate iniţial minimum 3 automate de fresh de portocale. În plus, partenerul potrivit trebuie să demonstreze priceperea în afaceri.

Dacă francizorii ajung la un număr de minimum 10 automate într-un judeţ, atunci va avea exclusivitate. Francizatul trebuie să fie atent la calitatea serviciilor prestate, altfel franciza ar putea fi retrasă.

De anul viitor, compania va pune la dispoziţie clienţilor şi francizorilor automate de sucuri naturale îmbuteliate în pungi vidate de tip bag-in-box, automatele de mari dimensiuni cât şi de mici dimensiuni de tip table-top.

În plus, se pot adăuga în automate şi sucuri naturale de mere, struguri, zmeură etc, dar şi vin, lapte sau băuturi alcoolice îmbuteliate în ambalaje de tip bag-in-box.

 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO