Companii

Un distribuitor duce brandul de îngheţată Cremosso al Danone în şase reţele de magazine

Un distribuitor duce brandul de îngheţată Cremosso al...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

04.08.2014, 00:00 374

Îngheţata Cremosso, fabricată de producătorul internaţional Ledo în Croaţia în colaborare cu Danone România (companie care deţine brandul), a ajuns în şase reţele de magazine printre care şi Carrefour, Kaufland, Metro sau Selgros, conform unor surse din cadrul producătorului.

„Iaurturile Cremosso sunt produse de Danone în Bucureşti. Pentru îngheţată am ales să colaborăm cu un partener specializat în această industrie şi am ales producătorul internaţional Ledo, care produce îngheţata Cremosso în Croaţia. Ledo este lider regional în produse congelate şi îngheţată şi are sediul central în Croaţia“, a declarat Anca Stroe, director de marke­ting al Danone Europa de Sud-Est. Ea precizează că în focus sunt vânzările pe perioada verii, însă înghe­ţata se poate găsi în unele lanţuri de magazine pe tot parcursul anului.  „Este pen­tru al treilea an de pre­zenţă în magazine şi înre­gis­trează o tendinţă de uşoa­ră creştere“, a mai spus Stroe.

Brandul de îngheţată Cremosso a fost lansat în 2012 şi este distribuit doar în România de Agrirom, companie cu afaceri de 137 mil. lei anul trecut, care mai distribuie şi branduri precum Bonduelle (legume congelate) sau First Fruit (fructe congelate).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO