Companii

Un executiv care a lucrat în Bergenbier, Nestlé şi JTI preia marketingul companiei de vânzări directe Herbalife

Un executiv care a lucrat în Bergenbier, Nestlé şi JTI...

Autor: Cristina Roşca

11.02.2014, 00:06 691
Liviu Irimia, care şi-a construit cariera în departamentele de marketing şi vânzări ale multinaţionalelor precum Nestlé, Beiersdorf (Nivea), JTI sau InBev (actualul Bergenbier), a preluat din toamna anului trecut poziţia de sales & marketing manager în cadrul companiei de vânzări directe Herbalife România, cu vânzări de 12 mil. euro în 2012.
 
„După 20 de ani de experienţă în industria FMCG, am ales un domeniu interesant şi di­namic, cel al vânzărilor directe. Ce este diferit aici? În primul rând modul de a face business. Nu se bazează doar pe eficienţa cana­lelor de distribuţie şi pe specificul segmentelor de consumatori, este vorba de o abordare per­sonală.“
 
Herbalife este o companie de vânzări directe care vinde produse de nutriţie internă (controlul greutăţii, suplimente şi produse pentru sportivi) şi externă (îngrijire personală). Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor o au, potrivit ultimelor date deţinute de ZF, produsele pentru controlul greutăţii, care contribuie cu 35-40% la totalul businessului, urmate de suplimente şi produse pentru sportivi şi produsele de îngrijire personală pe ultimul loc cu până la zece procente. Herbalife, intrată pe piaţa locală în 2008, şi-a majorat cifra de afaceri până la 53,6 mil. lei (12 mil. euro) în 2012 pe fondul creşterii numărului de distri­buitori şi al diversificării gamei de produse.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO