Companii

Un grup de români a strâns finanţări de 4,5 mil. euro pentru o aplicaţie ce ar putea revoluţiona prevenţia cancerului de piele

Un grup de români a strâns finanţări de 4,5 mil. euro...

Autor: Ioana Matei

03.02.2016, 00:04 498

Un grup de români a creat o metodă de identificare a can­cerului de piele printr-o aplicaţie ce foloseşte un model matematic, care ar putea revoluţiona prevenţia acestui tip de cancer.

Start-up-ul românesc SkinVi­sion are circa 500.000 de utilizatori în întreaga lume şi a atras până acum finanţări de 4,5 milioane de euro.

Echipa SkinVision este for­mată din circa 40 de angajaţi şi colaboratori, împărţiţi între birourile din Amsterdam, Bu­cureşti, Cluj-Napoca şi chiar şi Australia. Mircea Popa este res­ponsabil de dezvoltarea pro-dusului pe piaţa locală. El îşi petrece mare parte din timp la Bucureşti, unde, într-un birou din zona Floreasca, lucrează la lan-sarea aplicaţiei într-o nouă etapă: interconectarea utilizatorilor cu medicii şi clinicile de pe piaţa locală. 

Povestea start-up-ului ro-mâ­nesc începe în 2011, când Victor Anastasiu, cel care a deschis primul fond de investiţii de tip seed din România (SeedMoney), şi Mircea Popa au văzut po­tenţialul unui software dezvoltat de profesorul Mircea Olteanu de la Universitatea Politehnică, ce permitea iden­tificarea ano­maliilor din cadrul unor tipare.

Citiţi mai multe despre aplicaţia dezvoltată de români în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO