Companii

Un litru de lapte a ajuns la 10 lei în supermarketuri, dublu faţă de acum un an. Cum se justifică creşterea galopantă a preţului, mult peste orice indice al inflaţiei?

Un litru de lapte a ajuns la 10 lei în supermarketuri,...

Autor: Florentina Niţu

02.02.2023, 00:07 2605

Indiferent că vorbim despre Zuzu sau Napolact, două dintre cele mai vândute mărci de lapte din România, indiferent că ne uităm pe etichetele unui produs cu 1,5% grăsime sau cu 3,5% grăsime, litrul de lapte în supermarketurile din Bucureşti a ajuns între 8,5 şi peste 10 lei, un nivel dublu faţă de cel din aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit datelor colectate de ZF. 

Până în ianuarie 2022, preţul laptelui crescuse cu 20% într-un deceniu, potrivit unui index realizat de ZF, iar în ultimul an creşterile de preţ au depăşit cu mult rata inflaţiei. Cine este responsabil de această dublare?

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO