Cu trei supermarketuri de cartier în Bucureşti lanţul Issa a ajuns la afaceri de aproape 6,5 mil. euro anul trecut şi la circa 7.000 de clienţi pe zi, cei mai mulţi fiind locuitori ai blocurilor din jurul magazinelor care vin să îşi facă cumpărăturile zilnice.
Omar al Jumaili, directorul general al companiei, spune că sub brandul Issa vor fi deschise în următoarea lună încă două unităţi, iar planurile companiei nu se opresc aici.
„Primul magazin Issa a fost deschis în zona Lacul Tei în urmă cu mai bine de cinci ani. Au urmat cele două din cartierul Berceni, respectiv cel din Şoseaua Olteniţei acum trei ani şi cel din calea Şerban Vodă în 2013.“
Managerul de 29 de ani a lucrat anterior în RTC, grupul creat de antreprenorul român Octavian Radu. Omar al Jumaili spune că zonele în care au fost deschise magazine nu au fost alese în funcţie de numărul de locuitori din apropiere, ci în funcţie de oportunităţile de spaţii disponibile. „Retailerii mari au putere mare de negociere şi pot alege orice spaţiu. Pentru noi (micii comercianţi - n.red.) este mult mai greu, şi mergem după oportunităţi.“
El precizează că după ce Issa a deschis supermarketul din Şoseaua Olteniţei reprezentanţii retailerului belgian Mega Image au venit la scurtă vreme să îi întrebe dacă cedează spaţiul. După ce au refuzat au mers direct la proprietar, însă nu au câştigat nici această bătălie.