Companii

Un mic producător de confecţii din Capitală: Vânzările au scăzut drastic în lipsa clienţilor magazinelor de cartier

Autor: Cătălina Butan,

17.01.2014, 00:06 215
Producătorul de căciuliţe pentru copii Piticot a înregistrat anul trecut o scădere de 30% a cifrei de afaceri în condiţiile în care tot mai puţini români îşi fac cumpărăturile în ma­ga­zi­nele de cartier, principali parteneri ai bran­dului, a spus la ZF Live Mihaela Popa, una dintre proprietarele Piticot.
 
„Am vorbit cu clienţii noştri şi i-am între­bat dacă există o problemă cu produsul nostru. Răs­punsul lor a fost că nu există nicio pro­ble­mă, că în continuare există cerere pentru pro­du­sele Pi­ti­cot, însă problema este că oamenii nu intră în ma­gazine“, a spus Mihaela Popa, în emi­siunea ZF Live de joi, 16 ianuarie, unde a fost invitată ală­turi de par­te­nera sa Liliana Nigai.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO