Companii

Un discounter din Rusia vrea să-şi facă loc în comerţul modern local, o piaţă de 12 mld. euro. Pariul vine într-o perioadă în care piaţa se concentrează în mâinile unui număr mai mic de jucători

Un discounter din Rusia vrea să-şi facă loc în...

Autor: Cristina Roşca

25.07.2018, 00:07 35420

Retailerul Svetofor, ce se va extinde în România cu brandul Mere, vrea în doi ani să ajungă la 100 de magazine pe formatul de hard discount, susţin executivii care se ocupă de dezvoltarea businessului pe plan local. Ei mai spun că acesta este planul ce va fi adaptat în timp în funcţie de răspunsul pieţei. Despre bugetul de investiţii ei susţin că este dimensionat la situaţia din piaţă, fără să ofere alte date.

De altfel, datele despre acest retailer sunt puţine, numele acţionarilor fiind necunoscut. Fondată în 2009, reţeaua numără circa 600 de magazine în Rusia, unităţi fiind deschise şi în Belarus, Kazahstan şi Azerbaidjan, potrivit presei internaţionale. Pe lista expansiunii viitoare se numără România, Polonia şi Germania.

„Primul magazin va fi deschis în luna septembrie la Snagov, pentru ca tot în septembrie să mergem la Braşov. Până la finalul anului vrem să avem 16 magazine“, spune Andrei Filip, director de achiziţii în cadrul companiei Torgservice RM SRL, cea care operează businessul Svetofor în România. El nu oferă însă nicio informaţie despre grupul-mamă, afirmând doar că este o intrare directă.

Pe segmentul de discount Svetofor se va bate cu Lidl şi Penny Market, doi giganţi nemţi care au deja peste 200 de magazine fiecare şi care au o forţă financiară şi de negociere pe măsură.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO