Companii

Un nou jucător multibrand se conturează pe piaţa de restaurante: 14 unităţi cu afaceri de peste 6 mil. euro

Interviu Georgios Malideros, fondator şi CEO al grupului

Un nou jucător multibrand se conturează pe piaţa de restaurante: 14 unităţi cu afaceri de peste 6 mil. euro

Georgios Malideros, fondator & CEO al grupului: Deşi momentan nu avem rezultatele finale pe 2018, estimăm că, în ultimul an, am înregistrat o creştere de aproximativ 5% a cifrei de afaceri consolidate. Activitatea principală pe 2018 s-a concentrat pe creştere şi dezvoltare, motiv pentru care şi investiţiile au crescut.

Autor: Cristina Roşca

25.01.2019, 00:00 233

♦ Grupul de restaurante cuprinde brandurile Osho (steakhouse), Orotoro (burgeri), Yasou şi Yasou Express (grecesc) ♦ Compania este deţinută de familia Malideros din Grecia, care a dezvoltat local afaceri variate, de la sectorul imobiliar la retail, fondând supermarketurile Mega Image.

Grupul de restaurante fondat de familia Malideros a ajuns la un total de 14 unităţi sub mai multe branduri, fiecare cu un alt specific şi cu un public-ţintă diferit. Acestea sunt deschise în special în Bucureşti, brandul Orotoro acoperind şi principalele oraşe din ţară. Cea mai recentă mutare a companiei, la finalul anului trecut, a fost lansarea brandurilor Yasou cu specfic grecesc şi Yasou Express, activ pe segmentul fast-food şi având specific grecesc.

„Anul trecut a fost caracterizat, pe de o parte, de consolidarea brandurilor existente şi eficientizarea propriului centru de producţie, iar, pe de altă parte, de extinderea afacerilor, cu două noi concepte de restaurante: Yasou şi Yasou Express”, spune Georgios Malideros, fondator şi CEO al grupului.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO