Companii

Un nou model de business la hotelurile lui Copos din Poiană

Un nou model de business la hotelurile lui Copos din Poiană

Autor: Mirabela Tiron

14.01.2013, 00:08 10593

Carmina Gal, directorul general al hotelurilor Sportul, Poiana şi Bradul din staţiunea Poiana Braşov, spune că businessul hotelier a intrat "într-o nouă eră", ceea ce se traduce prin dublarea tarifelor la cazare, focusarea pe clienţi români cu bani, care ar putea înlocui vacanţele din Austria cu cele din Poiană şi renunţarea la turiştii englezi ce veneau la schi.

Noul model de business a fost adoptat după investiţia de 28 de milioane de euro făcută de autorităţi în dezvoltarea domeniului schiabil din Poiană şi cea de circa 11 milioane de euro realizată de proprietarul George Copos în hotelul Sportul.

"Ne-am schimbat segmentul de clienţi, cei mai mulţi care se cazează în hotelurile noastre sunt români cu venituri peste medie, iar tariful la cazare s-a dublat. (...) Nu mai avem turişti englezi", a spus Carmina Gal.

Cele trei hoteluri sunt situate în staţiunea Poiana Braşov şi au avut în ianuarie un grad de ocupare de 85%, potrivit directorului general. De Revelion, aproape 450 de pachete de cinci nopţi au fost vândute în cele trei hoteluri deţinute de Copos, deşi preţul pe familie a fost de 2.000 de euro.

Pentru anul trecut, se estima la cele trei hoteluri de la munte o cifră de afaceri de 3,6 milioane de euro. Rezultatele oficiale nu au fost însă făcute publice.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO