Comtim România, fosta Smithfield România, cel mai mare jucător de pe piaţa cărnii de porc, a deschis ieri un magazin în Bucureşti, aceasta fiind prima unitate de acest fel a companiei din afara Timişoarei, acolo unde are un singur magazin la fabrică.
Pariul Comtim vine în contextul în care la 20 de ani de la intrarea grupului în România, compania a trecut anul trecut printr-un rebranding, alegând practic brandul românesc care a deschis calea dezvoltării grupului cu acţionariat chinez pe plan local. Iar magazinul fabricii a fost şi el organizat în 2024. Compania creşte peste 900.000 de porci anual, avea anterior brandul Comtim listat în marile magazine şi intră într-o zonă unde alţi producători de carne precum Diana, Sergiana, Unicarm şi Periş activează de ani buni.
Însă, mulţi producători care au decis să aibă propria reţea de magazine se bazează pe acestea, nelistându-şi produsele şi în marile lanţuri de magazine. Nu ar putea fi cazul Comtim România, care este cel mai mare producător de carne de porc din România, cu o cifră de afaceri de 1,4 miliarde de lei.
Însă, grupul are în România mai multe companii, marcându-şi dezvoltare prin achiziţii.