Producătorul ieşean de textile Eurotex, fondat acum două decenii, a realizat anul trecut haine pentru branduri de modă precum Zara şi Mango în valoare 90 de milioane de lei. Afacerile companiei au scăzut faţă de 2014 cu circa 27%, însă sunt duble faţă de nivelul din 2012 şi de circa cinci ori mai mari decât în 2010, conform calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe.
Compania din Iaşi se numără printre cele 1.000 de companii alese de Bursa de la Londra pentru a inspira Europa în 2016. „În prezent producem 400.000 de articole pe lună. Este o producţie pe care o putem realiza fără probleme şi la viteza necesară pentru că noi controlăm totul, de la aparatură la design şi mai departe la livrarea produsului finit“, a spus Marius Sandu, CEO-ul Eurotex, într-un interviu publicat în documentul prezentat de Bursa din Londra.
Printre clienţii Eurotex se numără Zara şi Mango, potrivit aceleiaşi surse, unii dintre cei mai mari jucători din piaţă la nivel mondial. Avantajul producătorului ieşean este acela că poate livra mai ieftin decât competitorii săi din Asia.