Un start-up pe zi: A investit 40.000 de euro într-o gogoşerie în Capitală şi aşteaptă vânzări de 50.000 euro în 2018

vineri, 00:00 Autor: Florentina Niţu

♦ Gogoşile Donutino sunt comercializate atât în unitatea proprie, cât şi prin platforme de livrări precum Uber Eats sau Glovo.

Cosmin Sandu, absolvent al facultăţii de transporturi din cadrul Politehnica Bucureşti, a lucrat o vreme la firma părinţilor, dar a decis să meargă pe cont propriu şi să-şi facă propriul business. Astfel, la începutul acestui an a deschis gogoşeria Donutino de pe Calea Dorobanţilor în Capitală după o investiţie de 40.000 de euro.

„Suntem în proces de extindere, testăm piaţa locală şi internaţională şi pregătim terenul pentru deschiderea de noi locaţii. Ne bucură entuziasmul clienţilor, care creşte de la o lună la alta şi ne determină să ajungem în cât mai multe locuri”, a spus antreprenorul, proprietarul Donutino Black SRL, firmă înfiinţată la finalul anului trecut. El vrea să se extindă atât pe plan local, cât şi în alte ţări precum Ungaria, Bulgaria şi Grecia.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 13.09.2018

 
Cuvinte cheie:
Un start-up pe zi
, investitie
, antreprenori
, gogoşerie
, Donutino
, Uber Eats
, Glovo
, Cosmin Sandu
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide