Companii

Un start-up pe zi: A investit 40.000 de euro într-o gogoşerie în Capitală şi aşteaptă vânzări de 50.000 euro în 2018

Un start-up pe zi: A investit 40.000 de euro într-o...

Autor: Florentina Niţu

30.09.2018, 00:01 1025

♦ Gogoşile Donutino sunt comercializate atât în unitatea proprie, cât şi prin platforme de livrări precum Uber Eats sau Glovo.

Cosmin Sandu, absolvent al facultăţii de transporturi din cadrul Politehnica Bucureşti, a lucrat o vreme la firma părinţilor, dar a decis să meargă pe cont propriu şi să-şi facă propriul business. Astfel, la începutul acestui an a deschis gogoşeria Donutino de pe Calea Dorobanţilor în Capitală după o investiţie de 40.000 de euro.

„Suntem în proces de extindere, testăm piaţa locală şi internaţională şi pregătim terenul pentru deschiderea de noi locaţii. Ne bucură entuziasmul clienţilor, care creşte de la o lună la alta şi ne determină să ajungem în cât mai multe locuri”, a spus antreprenorul, proprietarul Donutino Black SRL, firmă înfiinţată la finalul anului trecut. El vrea să se extindă atât pe plan local, cât şi în alte ţări precum Ungaria, Bulgaria şi Grecia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO