Companii

UN START-UP PE ZI: Adina Acatrinei, o antreprenoare care a dezvoltat afaceri în publicitate şi imobiliare, pariază acum pe turism

Adina Acatrinei, acţionar al Travelmood.ro, o platformă online axată pe zona de turism: Cred că piaţa trebuie să crească atât ca ofertă, cât şi ca cerere, vedem deja că s-a dezvoltat odată cu lansarea de noi zboruri şi aplicaţii specializate

Adina Acatrinei, acţionar al Travelmood.ro, o platformă online axată pe zona de turism: Cred că piaţa trebuie să crească atât ca ofertă, cât şi ca cerere, vedem deja că s-a dezvoltat odată cu lansarea de noi zboruri şi aplicaţii specializate

Autor: Cristina Roşca

06.04.2018, 00:05 1131

Adina Acatrinei a absolvit Facultatea de marketing din cadrul ASE, mai exact a făcut parte din prima gene­ra­ţie care a absolvit cursu­rile acestei specializări.

„Am mers la Marke­ting pentru că mi s-a părut o specializare de viitor“, spune antre­prenoarea.

S-a angajat apoi pe zona de BTL în cadrul grupului Graffiti BBDO, însă după câteva luni a renunţat şi şi-a fondat propria firmă. Era acum circa două decenii, la şase luni după ce absolvise facultatea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO