Companii

Un start-up pe zi. All Boutique, un magazin online de modă, pariază pe brandurile producătorilor români: „Există un potenţial enorm”

Cătălina Brînză, fondatoarea All Boutique: „Investiţia majoră a fost ulterior lansării, în activităţi de marketing şi PR, pentru a creşte prezenţa online a site-ului, undeva între 8.000 şi10.000 euro annual”.

Cătălina Brînză, fondatoarea All Boutique: „Investiţia majoră a fost ulterior lansării, în activităţi de marketing şi PR, pentru a creşte prezenţa online a site-ului, undeva între 8.000 şi10.000 euro annual”.

Autor: Florentina Niţu

24.08.2018, 16:10 585

Magazinul online de fashion All Boutique, lansat în octombrie 2013 de către Cătălina Brînză, din pasiunea pentru modă şi din dorinţa de a aduce pe piaţă produse locale, a ajuns anul trecut la afaceri de 220.000 de lei, în creştere cu circa 17% faţă de 2016.

„Mi-am dat seama că valorile şi tradiţiile româ neşti pot fi purtate şi altfel, nu doar prin intermediul costumului popular, ci şi prin produse moderne, cu inspiraţie tradiţională şi mai ales prin alegerea producătorilor care să construiască creaţii unicat pentru fiecare clientă în parte”, spune Cătălina Brînză, fondatoarea All Boutique. Ea a lucrat înainte de acest business în domeniul fashion mai bine de şase ani şi trei ani în domeniul IT şi marketing online.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO