Companii

Un start-up pe zi: Au mizat 10.000 de euro pe invitaţii de nuntă pe care vor să le vândă şi cuplurilor din Austria sau Germania

Un start-up pe zi: Au mizat 10.000 de euro pe invitaţii de nuntă pe care vor să le vândă şi cuplurilor din Austria sau Germania

Foto: 123rf.com

Autor: Mihaela Pascari

30.08.2016, 00:06 1089

Raluca Bogdan şi Eli Liliac au pus bazele afa­cerii Vanilla Fine Papers în urmă cu apro­xi­mativ doi ani, în urma unei investiţii de 10.000 de euro, iar în pre­zent deţin un atelier la Cluj, unde creează invi­taţii de nuntă, şi un punct de prezentare a pro­du­se­lor în centrul Capitalei.

„Am lansat afacerea în momentul în care am sesizat că pe piaţa românească nu există in­vitaţii de nuntă care să satisfacă pe deplin exi­genţele mirilor“, a spus Raluca Bogdan, mana­ging partner în cadrul brandului Pre­mium Cards, administrat de firma Vanilla Fine Papers. Fondatoarea deţine 90% din acţiunile companiei.

Investiţia iniţială necesară lansării businessului a fost de aproximativ 10.000 de euro, proveniţi din surse proprii. Din banii in­vestiţi antreprenoarele şi-au asigurat stocul de materiale şi în special promovarea, având în vedere că lansarea firmei a avut loc într-un hotel din Bu­cureşti.

„Dificultatea cu care ne confruntăm este faptul că materia primă pentru reali­za­rea invitaţiilor de nuntă este achiziţionată din străinătate, cartoanele din Italia, cris­ta­lele din Austria. Suntem obligate să avem mereu stocuri generoase pentru a putea res­pecta termenele de predare către clienţi.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO