Companii

Un start-up pe zi: Brandul de cosmetice naturale MioBio, prezent de trei ani şi în reţeaua Mega Image, mizează pe vânzarea online

Un start-up pe zi: Brandul de cosmetice naturale MioBio,...

Autor: Alexandra Cepăreanu

29.08.2018, 00:04 837

MioBio, compania de produse cosmetice naturale înfiinţată în 2009, importă anual un volum de produse în valoare de 100.000 de euro din Germania, Austria, Franţa şi Letonia. 

Brandul de produse cosmetice naturale MioBio, cu afaceri pe piaţa locală de peste 300.000 de euro în 2017, mizează pe o creştere de 10% a cifrei de afaceri în acest an, avans susţinut de dezvoltarea magazinului on­line, prin lansarea unei noi platforme în această toam­nă, dar şi de extinderea distribuţiei. Investiţia în noua platformă este de 3.000 de euro, a spus pentru ZF Alma Rusu, managing partner în cadrul companiei MioBio.

„Am crescut acest business cu paşi prudenţi, cu focus pe trei direcţii: magazinul fizic, shopul online şi distribuţia. Planurile de investiţii pentru perioada urmă­toare sunt axate pe dezvoltarea în continuare a magazinului online, prin lansarea unei noi platforme în această toamnă, şi pe extinderea reţelei de distribuţie“, a spus Alma Rusu. 

Ea a adăugat că de-a lungul timpului reţeaua de distribuţie a crescut constant, iar cele mai mari volume de vânzări au fost generate de reţelele de magazine precum Mega Image, cu care MioBio colaborează de aproximativ trei ani.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO