UN START-UP PE ZI: Doi antreprenori, tată şi fiu, au dezvoltat un atelier de curele şi accesorii care le-a adus venituri de 130.000 de lei în 2017

31 aug 2018 Autor: Florentina Niţu

Povestea atelierului de marochinărie Nichita a început în anul 1994, atunci când Petre Nichita a început să realizeze curele şi catarame pentru companii internaţionale. Însă nu a dorit să rămână doar un furnizor pentru marile companii, ci să-şi creeze propriul brand. Astfel, i-a transmis pasiunea pentru marochinărie şi fiului său Dorin, iar astăzi cei doi realizează curele şi accesorii lucrate manual sub brandul Nichita, care le aduce anual încasări de peste 130.000 de lei.

„Practic, eu am crescut în atelierul de marochinărie sau, mai bine zis, în atelierul de curele. Şi cu toate că am absolvit facultatea de ştiinţe economice, nu mă văd închis într-o cameră, în spatele unui birou, opt ore pe zi. Dragostea pe care o port acestei meserii se datorează înţelegerii dintre tată şi fiu”, poves­teşte Dorin Nichita.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 31.08.2018

 
Cuvinte cheie:
UN START-UP PE ZI
, antreprenori
, atelier
, curele şi accesorii
, marochinarie
, Nichita
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide