ZF 24

Un start-up pe zi. Monica Rădulescu a dus brandul de bijuterii BonBons by Monica Rădulescu la Paris

Monica Rădulescu, fondatoare a BonBons by Monica Rădulescu: Cred că 100 de euro a fost investiţia iniţială şi am cumpărat mărgele de toate culorile, aţă şi ace­.

Monica Rădulescu, fondatoare a BonBons by Monica Rădulescu: Cred că 100 de euro a fost investiţia iniţială şi am cumpărat mărgele de toate culorile, aţă şi ace­.

Autor: Alexandra Cepăreanu

24.01.2020, 15:40 279
Monica Rădulescu, la bază jurnalist cu experienţă în televiziune de 10 ani, a devenit antreprenor la finalul anului 2016, când din nevoia de a se relaxa după zilele grele din redacţie a început să coasă bijuterii „bomboane“, pe care astăzi le comercializează sub brandul BonBons by Monica Rădulescu.

„Iniţial a pornit de la ideea de relaxare, dar şi din nevoia de a mă accesoriza. Atunci când am început să cos accesoriile BonBons, la sfârşitul anului 2016. Am cusut un colier pentru mine şi l-am purtat a doua zi la birou. Colegele au fost foarte încântate, mi-au spus că seamănă cu nişte bomboane înşirate pe lanţ (de aici şi numele BonBons) şi m-au rugat să le fac şi lor. Iar de atunci au venit sute de comenzi“, povesteşte Monica Rădulescu cum a pornit pe drumul antreprenoriatului în urmă cu aproape patru ani.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO