Companii

Un start-up pe zi: O bucureşteancă a pariat 40.000 € pe un magazin online de parfumuri

Diana Raicu: „Dedicăm produsele noastre femeilor în plină reuşită economică şi socială, de toate vârstele, dar mai ales cu vârste cuprinse între 25 şi 50 de ani care dispun de venituri anuale de peste 10.000 de euro“

Diana Raicu: „Dedicăm produsele noastre femeilor în plină reuşită economică şi socială, de toate vârstele, dar mai ales cu vârste cuprinse între 25 şi 50 de ani care dispun de venituri anuale de peste 10.000 de euro“

Autor: Mihaela Pascari

25.07.2016, 00:05 1871

După aproape şase ani petrecuţi în străinătate, Diana Raicu, o tânără din Capitală, a decis să pună bazele propriei afaceri. Astfel, ea a lansat la sfârşitul anului trecut magazinul online Wonderspa, care comercializează atât produse cosmetice, cât şi parfumuri de origine franceză. Investiţia iniţială a fost de 40.000 de euro, iar businessul este dedicat femeilor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 30 de ani.

„Ideea unui start-up în domeniul cosmeticelor de nişă a avut la bază pe de o parte înţelegerea potenţialului acestei pieţe, mai ales datorită anilor petrecuţi la studii în străinătate. Dintotdeauna, primii jucători de pe o piaţă au avut datoria şi de a informa şi chiar de a educa piaţa, o provocare pe care am dorit să o urmez“, a spus Diana Raicu, fondatoarea companiei Wonderspa SRL-D.

Cei 40.000 de euro pe care i-a investit antreprenoarea au fost folosiţi pentru crearea web site-ului, pentru stocul de produse şi pentru sediul magazinului de unde pleacă produsele coman­date.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO