Elena Mayer a pus pe picioare în 2011 afacerea Bon-Bon Cupckes din pasiunea pentru brioşe, investind peste 30.000 de euro în achiziţionarea spaţiului pentru laborator, aparatură şi ustensilele necesare.
„Am început din pasiune şi apoi s-a dezvoltat într-o afacere. Am pornit la drum cu brioşe, pentru că erau prima mea iubire, apoi am simţit nevoia să diversific gama de produse şi acum fac şi torturi, biscuiţi, dar şi candy-bar-uri pentru evenimente“, povesteşte Elena Mayer, fondatoarea Bon-Bon Cupckes.
În prezent, ea face şi produse pentru petreceri tematice, cum ar fi acadele sau figurine cu design specific evenimentului, dar şi produse pentru evenimente corporate, iar printre clienţi se află compania Avon. Preţul produselor variază în funcţie de complexitatea designului acestora, la care „petrece foarte mult timp“. Un alt aspect pe care-l ia în calcul este preferinţa clientului în ceea ce priveşte decorarea produsului şi fondantul. O brioşă costă între 5 şi 15 lei.