Companii

Un start-up pe zi. O tânără absolventă de litere a investit peste 30.000 € în pasiunea pentru brioşe: Am început din pasiune şi apoi s-a dezvoltat într-o afacere

O brioşă costă între 5 şi 15 lei

O brioşă costă între 5 şi 15 lei

Autor: Florentina Niţu

08.11.2018, 17:00 228

Elena Mayer a pus pe picioare în 2011 afa­cerea Bon-Bon Cupckes din pasiunea pen­tru brioşe, investind peste 30.000 de euro în achi­ziţionarea spa­ţiului pentru la­borator, apa­ra­tură şi usten­silele ne­cesare.

„Am în­ce­put din pasiune şi apoi s-a dezvoltat într-o afacere. Am pornit la drum cu brioşe, pentru că erau prima mea iubire, apoi am simţit nevoia să diversific gama de produse şi acum fac şi torturi, biscuiţi, dar şi candy-bar-uri pentru eveni­mente“, povesteşte Elena Mayer, fon­da­toarea Bon-Bon Cup­ckes.

În prezent, ea face şi produse pentru pe­treceri tematice, cum ar fi acadele sau figu­rine cu design specific evenimen­tului, dar şi produse pentru evenimente cor­porate, iar printre clienţi se află compania Avon. Preţul produselor va­riază în funcţie de com­plexitatea de­sig­nului acestora, la care „pe­trece foar­te mult timp“. Un alt as­pect pe care-l ia în calcul este pre­fe­rinţa clien­tului în ceea ce pri­veşte deco­ra­rea pro­dusului şi fon­dantul. O brioşă costă între 5 şi 15 lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO