Companii

Un start-up pe zi. Un antreprenor din Bucureşti speră să ajungă la 60.000 euro din vânzarea cafelei «to go»

Cafenele sub brandul T-Zero au suprafeţe de 12 mp, respectiv 20 mp şi au necesitat investiţii de peste 10.000 de euro.

Cafenele sub brandul T-Zero au suprafeţe de 12 mp, respectiv 20 mp şi au necesitat investiţii de peste 10.000 de euro.

Autor: Simona Tatu

21.07.2017, 00:05 2907

În 2016, cele două cafenele T-Zero Coffee au avut încasări de 30.000 euro cu un profit de 10.000 euro.

Ciprian Cosma, 30 de ani, a investit circa 30.000 de euro în două cafenele din Bucureşti unde prepară cafea de specialitate. Cele două cafenele au realizat vânzări de circa 30.000 de euro în 2016, iar în anul acesta antreprenorul speră să dubleze rulajul. Modelul de business al cafenelele T-Zero Coffee Shop este bazat pe cafeaua luată la pachet („to go”).

„Investiţia în prima locaţie deschisă în 2015 a fost de 10.000 de euro din resurse financiare proprii, iar cea de-a doua cafenea a fost deschisă împreună cu un prieten şi am investit în această locaţie peste 20.000 de euro. Cel mai mult au costat utilajele şi echi­pa­men­tele specifice pen­tru realizarea acestui tip de cafea”, a spus Ci­prian Cos­ma, pro­pietarul ca­fenelelor.

În ceea ce priveşte amenajarea interioară, antreprenorul spune că a folosit o duşumea de la o casă veche, iar mobilierul a fost realizat de el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO