Companii

Unilever domină piaţa de deodorant cu trei mărci. Farmec Cluj este singurul nume românesc din top zece

Unilever domină piaţa de deodorant cu trei mărci....

Autor: Cristina Roşca

01.11.2019, 19:00 604

Euromonitor: Poziţia Farmec este susţinută de brandul Gerovital H3 care are o imagine bună pe piaţă după mulţi ani de istorie a mărcii în România.

Românii cheltuie anual 80-100 de milioane de euro pe deodorante, consumul per capita fiind mai mic decât în alte ţări, potrivit celor mai recente date ale ZF.

„Vânzările de astfel de produse au crescut semnificativ în 2018. Majoritatea românilor percep deodorantele ca produse necesare pentru a acoperi sau pentru a elimina mirosul neplăcut“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pe piaţa locală cele mai cumpărate tipuri de produs din această categorie sunt spray-urile, ele luptându-se cu roll-on-urile şi cu alte tipuri de articole lansate recent.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO