Companii

Unilever: Ne aşteptăm ca pandemia de COVID-19 să schimbe comportamentul de consum pe termen lung. „Vedem că oamenii fac stocuri, dar nu mai consumă aproape deloc bunuri în afara locuinţei, iar acest lucru afectează în special diviziile noastre de îngheţată şi de food service”

Gigantul anglo-olandez Unilever, cu afaceri anuale de peste 50 mld. euro, este unul dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum din lume, fiind activ atât pe segmentul alimentelor, cât şi pe cel al bunurilor de îngrijire personală şi a locuinţei.

Gigantul anglo-olandez Unilever, cu afaceri anuale de peste 50 mld. euro, este unul dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum din lume, fiind activ atât pe segmentul alimentelor, cât şi pe cel al bunurilor de îngrijire personală şi a locuinţei.

Autor: Cristina Roşca

26.04.2020, 11:26 417

Comportamentul de consum se va schimba pe termen lung ca urmare a pandemiei de COVID-19 şi ca urmare a crizei economice provocate de aceasta, spune Alan Jope, CEO al grupului Unilever.

„COVID-19 are un impact fără precedent asupra oamenilor şi a econo­miilor de pretutindeni. Unilever s-a miş­cat rapid pentru a putea menţine func­ţionale operaţiunile în timpul crizei şi pen­tru a ne pregăti de creştere în noua nor­malitate.“

Executivul Unilever spune că fabricile companiei funcţionează în pofida numeroaselor schimbări care au loc pe întreg lanţul de producţie, astfel că produsele au fost prezente pe rafturile magazinelor. „De asemenea, dezvoltăm producţia unde e nevoie, adică la ali­men­te şi bunuri de îngrijire.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO