Companii

Unilever România: Nu avem importuri din Ucraina, iar din Rusia venea doar un mic procent de produse de îngrijire personală. Am căutat deja alternative de producţie

Unilever: Pentru a preveni eventuale dificultăţi (de livrări din Rusia – n.red.), am crescut inventarul acolo unde a fost posibil şi am căutat locaţii alternative de producţie şi rute de livrare. Situaţia este volatilă şi am stabilit planuri pentru a ne putea adapta în funcţie de evoluţia evenimentelor.

Unilever: Pentru a preveni eventuale dificultăţi (de livrări din Rusia – n.red.), am crescut inventarul acolo unde a fost posibil şi am căutat locaţii alternative de producţie şi rute de livrare. Situaţia este volatilă şi am stabilit planuri pentru a ne putea adapta în funcţie de evoluţia evenimentelor.

Autor: Cristina Roşca

09.03.2022, 12:00 139

♦ Într-o lume globalizată, marii jucători din industria FMCG îşi desenau hărţile de producţie astfel încât să poată livra dintr-o fabrică spre câteva zeci de ţări ♦ În condiţiile războiului se pune problema dacă restricţiile impuse Rusiei afectează lanţurile de aprovizionare locale.

Gigantul anglo-olandez Uni­le­ver, unul dintre cei mai im­­portanţi jucători de pe pia­ţa bunurilor de larg con­sum, spune că nu are im­por­turi din Ucraina către Româ­nia, iar din Rusia aducea doar un număr li­mitat de ar­ti­cole de în­gri­jire personală. Între timp, Unilever a anunţat că opreşte exportul şi importul de produse din şi spre Rusia. Astfel, impactul răz­bo­iu­lui dintre cele două ţări nu este unul ma­jor asu­pra activităţii Uni­le­ver în Româ­nia şi mai exact asupra pre­zenţei produselor com­paniei pe raf­turile magazi­nelor. Grupul are în por­to­foliu atât bunuri ali­men­tare (în­ghe­­ţată Ben & Jerry ori Magnum, con­di­men­te şi ceai sub marca Lipton), dar şi bu­nuri de în­gri­jire personală (sub branduri pre­cum Dove sau Rexona) sau a locuinţei (detergentul OMO, pro­du­se­le de curăţenie Domestos sau Cif).

„Evenimentele actuale din Ucraina sunt şo­cante şi ne preocupă în pri­mul rând si­gu­ranţa oame­ni­­lor şi a colegilor noştri de pe te­ren. În regiunea din sud-centrul Eu­ro­pei aveam doar un mic pro­cent de produse de în­gri­­jire personală reali­za­­te şi importate din Ru­sia. În acelaşi timp, nu avem produse din Ucrai­na în regiunea noas­tră“, spun re­prezentanţii companiei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO