Companii

Unsprezece companii româneşti de snackuri şi dulciuri merg la Köln pentru a găsi noi parteneri la export. Târgurile alimentare sunt o poartă de ieşire la export pentru producătorii locali de alimente

Unsprezece companii româneşti de snackuri şi dulciuri merg la Köln pentru a găsi noi parteneri la export. Târgurile alimentare sunt o poartă de ieşire la export pentru producătorii locali de alimente

Autor: Mădălina Panaete

24.01.2020, 00:00 87
Unsprezece companii active pe piaţa locală de snackuri şi dulciuri vor fi prezente în perioada târgului industriei de profil ISM din Koln (Germania), organizat în perioada 2-5 fe­bruarie. Astfel, companii precum Heidi Chocolat, European Food, Alka, Croco sau Derpan vor fi prezente în cadrul eveni­men­tului care atrage anual pes­te 1.600 de expozanţi din în­treaga lume şi peste 38.000 de vizitatori.

Târgurile alimentare sunt o poartă de ieşire la export pentru producătorii locali de ali­mente, fiind o bună opor­tu­nitate de a încheia parte­neria­te cu distribuitori sau retaileri stră­ini. În plus, astfel de eve­nimente pot aduce noi idei de produse sau tehnologii pentru jucătorii locali.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
MonitorulPartidelor CCR, şah la Guvern
AFACERI DE LA ZERO